luni, 27 decembrie 2010

MAICA DOMNULUI INJUNGHIATA

4 comentarii:

  1. Doamne Dumnezeule; deşi mi-e ruşine de lucrurile pe care le-am săvârşit, nu mă lăsa să mă condamn singur. Ajută-mă ca prin iertarea pe care mi-o vei dărui, să pot trăi o eliberare deplină.Şi tot arzând în visul meu Îl imploram pe Dumnezeu Să stingă dorul ce m-a aprins, În faptul zilei şi în vis.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Daca cele create sunt atat de frumoase, cu atat mai frumos va fi Creatorul lor."

    RăspundețiȘtergere
  3. "Cel ce voieşte să devină creştin trebuie mai întâi să devină poet. Asta e ! Trebuie să te doară. Să iubeşti şi să te doară. Să te doară pentru cel pe care îl iubeşti. Iubirea se osteneşte pentru cel iubit. Aleargă toată noaptea, priveghează, îşi însângerează picioarele ca să-l întâlnească pe cel iubit. Se jertfeşte, nu ia nimic în seamă, nici ameninţări, nici greutăţi, din pricina iubirii. Iubirea pentru Hristos este alt lucru, nemărginit mai înalt." (Pr. Porfirie)

    RăspundețiȘtergere
  4. Viaţa în Biserică e cel mai frumos lucru cu putinţă!

    RăspundețiȘtergere